Wiadomości

DEBATA Z GRONEM PEDAGOGICZNYM W GNIEWINIE

Data publikacji 04.02.2016

Wczoraj w Samorządowym Zespole Szkół w Gniewinie odbyły się debata społeczna dot. założeń "krajowej mapy zagrożeń bezpieczeństwa w Polsce”. Opracowanie mapy zagrożeń należy traktować jako ważny element procesu zarządzania bezpieczeństwem publicznym. W spotkaniu poza policjantami wzięło udział grono pedagogiczne szkoły, które ma wpływ na edukuję dzieci i młodzież szkolną dbając przy tym o zapewnienie bezpieczeństwa w szkole.

Wczoraj w Samorządowym Zespole Szkół w Gniewinie odbyły się debata społeczna dot. założeń "krajowej mapy zagrożeń bezpieczeństwa w Polsce”. Opracowanie mapy zagrożeń należy traktować jako ważny element procesu zarządzania bezpieczeństwem publicznym. W spotkaniu poza policjantami wzięło udział grono pedagogiczne szkoły, które ma wpływ na edukuję dzieci i młodzież szkolną dbając przy tym o zapewnienie bezpieczeństwa w szkole.

Wczoraj w Samorządowym Zespole Szkół w Gniewinie odbyły się debata społeczna dotycząca „Założeń Krajowej Mapy zagrożeń bezpieczeństwa w Polsce”. Przy tworzeniu takich map brane są pod uwagę między innymi informacje z badań opinii społecznej, konsultacji społecznych, jak również pochodzące od przedstawicieli innych służb i inspekcji. Ich stworzenie pozwoli na rzetelne i czytelne zidentyfikowanie i przedstawienie społecznościom lokalnym, skali i rodzaju zagrożeń oraz instytucji współodpowiedzialnych za zapewnienie bezpieczeństwa i porządku publicznego. Celem debaty było zdiagnozowanie potrzeb i oczekiwań społeczeństwa w zakresie poprawy bezpieczeństwa. Spotkanie to pozwoliło na wymianę informacji między Policją, a gronem pedagogicznym w kwestiach dotyczących bezpieczeństwa.

Z założenia, „mapy zagrożeń” mają być narzędziami, które pozwolą zaktywizować różne podmioty w zakresie współpracy z Policją, w celu ujawniania i przeciwdziałania okolicznościom zagrażającym bezpieczeństwu obywateli. Pomogą też lepiej zarządzać siłami i środkami policyjnymi.

Powrót na górę strony