Wiadomości

RUSZYŁ REMONT BUDYNKÓW KOMENDY POLICJI W SŁUPSKU

Data publikacji 09.09.2016

Komendant Miejski Policji w Słupsku insp. Andrzej Szaniawski spotkał się wczoraj z przedstawicielami firm budowlanych, którzy niebawem rozpoczną prace budowlane w związku z przebudową budynku ”B” przy ul. Aleja 3 go-maja 1. Ta bardzo ważna i potrzebna dla słupskiej Policji inwestycja, jest częścią rozłożonego na kilka lat planu modernizacji całości obiektu przy 3 go-maja. Planowany koniec robót przewidziano na lipiec 2017. Przypomnijmy, dwa lata temu na przełomie 2014 i 2015 roku, do użytku oddano budynek „A”, który poddany został termomodernizacji.

Komendant Miejski Policji w Słupsku insp. Andrzej Szaniawski spotkał się wczoraj z przedstawicielami firm budowlanych, którzy niebawem rozpoczną prace budowlane w związku z przebudową budynku ”B” przy ul. Aleja 3 go-maja 1. Ta bardzo ważna i potrzebna dla słupskiej Policji inwestycja, jest częścią rozłożonego na kilka lat planu modernizacji całości obiektu przy 3 go-maja. Planowany koniec robót przewidziano na lipiec 2017. Przypomnijmy, dwa lata temu na przełomie 2014 i 2015 roku, do użytku oddano budynek „A”, który poddany został termomodernizacji.

Kompleksowy remont, a w zasadzie adaptacja na potrzeby Komendy Miejskiej Policji w Słupsku budynku „B” w którym dotychczas mieściło się byłe kasyno policyjne oraz sala konferencyjna, zacznie się lada dzień. Dziś w Komendzie Miejskiej Policji w Słupsku Komendant Miejski Policji w Słupsku, insp. Andrzej Szaniawski symbolicznie przekazał klucze do tego budynku przedstawicielom firmy, która wygrała przetarg na wykonanie wszystkich prac adaptacyjnych. Remont będzie realizować zwycięzca przetargu firma ECOTEC z Kościerzyny. Jak można wyczytać na stronie internetowej wykonawcy, „20-letnie doświadczenie w branży budowlanej” oraz wiele realizacji także obiektów policyjnych jest gwarantem, że wszystkie zaplanowane prace zakończone zostaną w lipcu 2017 roku.

Wykonawca ten został wyłoniony w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych w trybie przetargu. Adaptacja budynku ”B” oraz inne prace z tym związane min mające na celu przygotowanie infrastruktury obiektu do innych- kolejnych inwestycji ma pochłonąć kwotę prawie 5 milionów złotych. Środki te pochodzić będą z programu z budżetu Komendy Głównej Policji.

Prace ruszą lada dzień. Wykonawca zobowiązany jest zakończyć tę część inwestycji do lipca 2017 roku. Remont budynku znacznie poprawi warunki pracy policjantów, a przede wszystkim także komfort obsługiwanych interesantów. Po remoncie obiekt ten będzie spełniał warunki standaryzacji komend i komisariatów także w zakresie wizualnym. Będzie nowoczesny i zapewne zaspokoi wymagania tych dla których powstaje.

W trakcie remontu na bieżąco będziemy informować o jego postępach. Zapraszamy do oglądania galerii strony internetowej KMP w Słupsku

Powrót na górę strony